پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

سومی «امیرکبیر» در جمع بزرگان لیگ برتر زورخانه‌ای

  • کد خبر: ۹۳۳۳۶
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
سومی «امیرکبیر» در جمع بزرگان لیگ برتر زورخانه‌ای
پایان رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای با درخشش باستانی‌کاران مشهدی همراه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای با درخشش ورزشکاران خراسانی به پایان رسید. این پیکار‌ها در فصل ۱۴۰۰ با شرکت ۸ تیم مس رفسنجان، امیرکبیر مشهد، مقاومت شهیدسلیمانی، هیئت استان خوزستان، هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان، فتوت شهرداری شاهرود، شهیدان بابل و مقاومت شهید صدرزاده به میزبانی تهران برگزار شد. مسابقاتی که به‌صورت پخش زنده از شبکه ورزش و شبکه سوم سیما دیده شد تا این رشته ورزشی سنتی و قدیمی ایرانی مورد‌توجه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در دور گروهی این مسابقات تیم‌ها در قالب ۲‌گروه چهارتیمی با یکدیگر رقابت کردند. در گروه «الف» و در پایان مرحله گروهی تیم مس رفسنجان توانست با ۲۰‌امتیاز صدرنشین و تیم امیرکبیر مشهد با نوزده‌و‌نیم‌امتیاز به‌عنوان تیم دوم راهی دور نیمه‌نهایی شود. تیم‌های مقاومت شهید سلیمانی و هیئت خوزستان به‌ترتیب با ۱۹‌و‌۸ امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم گروه را از آنِ خود کردند تا از صعود به نیمه‌نهایی بازبمانند.

در گروه «ب» این رقابت‌ها هم تیم خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان با ۲۴‌امتیاز مقتدرانه اول شد و تیم فتوت شهرداری شاهرود با ۲۲‌امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. تیم‌های شهیدان بابل و مقاومت شهید صدرزاده به‌ترتیب با ۱۰‌و‌۹‌امتیاز در این گروه سوم و چهارم شدند. بدین‌ترتیب در پایان دور گروهی ۴ تیم مس رفسنجان، امیرکبیر مشهد، خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان و فتوت شهرداری شاهرود جواز حضور در دور نیمه‌نهایی را به دست آوردند.

در مسابقات این مرحله تیم خانه ورزش‌های زورخانه‌ای اصفهان به‌مصاف تیم امیرکبیر مشهد رفت و تیم‌های مس رفسنجان و فتوت شهرداری شاهرود، دیگر‌دیدار نیمه‌نهایی را برگزار کردند. در این مرحله هم تیم‌های گروه «ب» عملکرد بهتری داشتند و فتوت شهرداری شاهرود و خانه ورزش‌های زورخانه‌ای استان اصفهان به فینال رسیدند. در این بخش تیم‌های مس رفسنجان و امیرکبیر مشهد توانستند عنوان سومی مشترک مسابقات را از آنِ خود کنند.

در دیدار فینال، تیم فتوت شهرداری شاهرود بر‌خلاف دور گروهی توانست بالاتر از تیم اصفهان بایستد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای را به دست بیاورد. در این دوره شرکت‌کنندگان در رشته‌های سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲‌میل بازی، میل‌گیری سنگین و ۳، ۴، ۵ و ۶ میل‌بازی به‌مصاف یکدیگر رفتند. برای تیم امیرکبیر مشهد در این مسابقات ابوالفضل رمضان‌نژاد در بخش چرخ چمنی، امیر ترشیزی در چرخ تیز، مصطفی علیجانی‌مقدم در سنگ، سیدجواد حسینی در کباده و صادق بیابانی در میل سنگین نمایش داشتند. سیدرضا مهدوی سرمربیگری تیم مشهد را در این پیکار‌ها به عهده داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->